Reklama dźwignią Twojego handlu i biznesu

Reklama dźwignią Twojego handlu i biznesu

Rozpocząłeś już swój biznes. Masz niewielką firmę, biuro, w którym spotykasz się z klientami, masz także jakieś dochody. Nie są to jednak dochody, które Cię w pełni satysfakcjonują, a może nawet jest jeszcze gorzej i ostatnio klientów jest niewiele? To nie musi oznaczać, że produkt nagle stał się niepotrzebny, albo te same usługi zaoferowano w pobliżu jeszcze taniej, choć oczywiście istnieje takie prawdopodobieństwo. Niezależnie jednak czy pojawiła się Ci się konkurencja czy też jesteś jedynym przedstawicielem jakiegoś sektora usług na danym terenie musisz pamiętać o docieraniu do świadomości, co raz to nowych klientów. Klienci nie pojawiają się sami przechodząc obok rzadko, kto się decyduje się wejść. Musisz po prostu zainwestować w reklamę. Po pierwsze w ten sposób poinformujesz klientów, którzy jeszcze nie znają Twojej firmy o Twojej ofercie. Po drugie masz szansę w ten sposób przypomnieć o sobie swoim obecnym klientom. Utrzymanie klienta jest, bowiem często trudniejsze niż go zdobycie. Jeśli nie stać Cię na marketingowca, zorientuj się czy któryś z Twoich pracowników nie wykazuje takich zdolności. I on będzie zadowolony, że otrzyma jakąś premię dodatkową i Ty, bo zaoszczędzisz. Możesz też zlecić wykonanie ulotek drukarni broszurek i opłacić kolportera, np. jakiegoś ucznia, studenta.

[Głosów:2    Średnia:3.5/5]

Comments

comments

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *