Pieczątka firmy i założenie konta bankowego

Pieczątka firmy i założenie konta bankowego

Posiadanie pieczątki przy prowadzeniu działalności gospodarczej nie jest konieczne, ale wyrobienie jej znacznie ułatwia pracę naszym pracownikom. Nie muszą oni się wówczas męczyć pisaniem danych naszej firmy, przy każdorazowym wypełnianiu dokumentów. Ponadto, przedsiębiorstwo, które posiada pieczęć wygląda w oczach konkurencji bardziej profesjonalnie, niż ta, która nie miałaby pieczątki. Jeżeli zdecydujemy się na zlecenie wyrobienia takiego przedmiotu, należy zastanowić się, jakie dane naszej firmy tam umieścić. Na pewno niezbędne jest zawarcie takich informacji, jak pełna nazwa firmy, wraz z tożsamością właściciela, adres, numer NIP i REGON, a także numer telefonu. Trendem jest również umieszczanie na pieczęci logo firmy. Natomiast konto bankowe naszej firmy również może nam bardzo dużo pomóc w jej prowadzeniu. Nie ma obowiązku prowadzenia rachunku bankowego w firmie, ale konto w banku sprawi, że będziemy mieć większą kontrolę nad przychodami, a także wydatkami naszego przedsiębiorstwa. Przy wyborze banku, w który chcemy założyć konto, należy sprawdzić ile wynosić będzie miesięczna opłata za prowadzenie rachunku, a także jaka jest stawka za wykonywanie przelewów i wypłat gotówki. Obecnie niezwykłą wygodą jest to, że możemy obsługiwać konto bankowe przez Internet, a nawet telefon. Dlatego też powinniśmy zwrócić uwagę na to, czy dany bank daje klientom takie rozwiązanie.

[Głosów:2    Średnia:4.5/5]

Comments

comments

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *