Buduj wizerunek firmy

Buduj wizerunek firmy

Być może sobie nie zdajesz z tego sprawy, ale kluczowe do zdobycia klientów, a także osiągnięcia zysków z prowadzenia własnego biznesu jest nie tylko posiadanie dobrego produktu, oferowanych niskich cen usług, dobrych specjalistów czy świetnego reklamy. Równie istotny jest wizerunek Twojej firmy. Specjaliści od PR, – czyli public relations wyróżniają różne wizerunki, m.in. wizerunek zewnętrzny – to jak klienci widzą naszą firmę oraz wewnętrzny, – czyli to jak nasi pracownicy odbierają naszą firmę. Powinno nam zależeć na budowaniu właściwego, pozytywnego wizerunku, gdyż pozwala on m.in. na: różnicowanie produktów, marek i przedsiębiorstw, tworzenie pozytywnej więzi z klientami, tworzenie więzi z pracownikami, budowanie zaufania do firmy. Jeśli klient będzie kojarzył nas z dobrym produktem i miłą obsługą, mamy szansę na to, że będzie częściej korzystał z naszych usług. Specjaliści wyróżniają też wizerunki pozytywne, negatywne i neutralne. Wbrew pozorom ten ostatni wcale nie jest korzystny, bo oznacza, że klient nie słyszał o nas zupełnie nic. To właśnie do takich klientów powinniśmy docierać w pierwszej kolejności, aby nasz wizerunek w ich oczach zmienił się z neutralnego na pozytywny. Służy temu także zastosowanie jakiegoś logo czy też bardzo łatwo rozpoznawalnego znaku towarowego.